Páginas

niedziela, 18 września 2011

This could be para-para-paradise...

Ojjjjj Iga, Iga!

Cześć i czołem, tutaj znów Marta. Iga się obija no, co mam Wam mówić. Miłością żyje dziewczyna! Bardzo mnie to cieszy, ale czasem mogłaby tu coś skubnąć, bo miała dodawać zdjęcia outfitów... ekhm...
Kilka dni temu obiecałam dodać zdjęcie moich nowych butów. Z kilkudniowym opóźnieniem- ale dodaję. Dodaję też zdjęcia tego, co upolowałam wczoraj na zakupach z mamą.


Botki na koturnie na okres jesienno- przejeściowy- No name

Super przyjemny w dotyku, w pięknym kolorze golf z dużym kominem- Reserved,
Sweterek zielony Cubus
Zwykła bluzka w pięknym kolorze- longsleeve C&A

Metka od sweterka z Cubusa. Strasznie się cieszyłam, jak zobaczyłam tą przecenę. Myślę, że całkiem fajnie trafiłam! :)
  
A tutaj- na zakończenie dnia dla najlepszej mamy na świecie!

Na stronie mojej uczelni opublikowano już plany zajęć na najbliższy semestr. Generaaaaaaalnie jestem bardzo zadowolona i zaczynam już lubić życie studenckie. Co drugą środę mam wolną i wszystkie piątki wolne! Jeszcze co prawda muszę wybrać zajęcia, na które będę chciała chodzić, więc muszę zaczerpnąć kilku informacji od aktualnych studentów.
A do Was jeszcze jedną sprawę: czy ktoś z Was słyszał jakieś opinie o policealnej szkole Cosinus, konkretnie o kierunku Organizacja reklamy? W czasie studiów chciałabym właśnie na weekendy zapisać się do Cosinusa, by dokształcać się w tej dziedzinie. Od kilku dni wertuję internet, wszelkie fora i szukam opinii. Czekam także na Wasze zdanie!
Przyjemnej niedzieli!

a to polecam od siebie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz